vineri, 7 noiembrie 2014

De început...



Aşa cum în orice există un început, am decis să îmi împărtăşesc gândurile ce vor să iasă la suprafaţă, devenind din ce în ce mai insistente.
Denumirea acestui blog este oarecum universală, deoarece trăim într-o perioada evolutivă, de această dată este vorba, nu doar de evoluţia la nivel fizic ci şi de cea la nivel spiritual. Însă de ce am descris ca fiid "universală"? Deoarece există evoluţie în orice!
Totodată denumirea acestui blog este după cartea ce am început a o scrie cu ceva timp în urmă, însă pe care încă nu am finalizat-o datorită anumitor factori externi dar şi interiori. În speranţa că voi ajunge la un anumit punct în care totul se va finaliza am decis că, începând acest blog poate fi un real ajutor.
Cum am spus şi la început, aşa cum în orice există un început, va exista şi un sfârşit, bineînţeles pentru mine acest " sfârşit" este bine venit, aceasta însemnând ducerea la bun sfârşit a ceea ce am început.
 Scriind toate acestea am realizat câtă ironie este în jocul de cuvinte, fiecare poate înţelege ce vrea , câtă însemnătate au cuvintele în viata noastră! Dar sunt de părere că, nu există cuvinte urâte, ci doar asocierea lor cu ceva urat sau mai exact percepţia cuvintelor, dar şi tonul folosit la adresarea acestora.
 Un bun exerciţiu în momentul în care ai o stare de nervozitate, ar fi acela de a folosi cuvinte pozitive în locul celor negative, desi sunt doar cuvinte, creierul are deja anumite reacţii în faţa acestora, aşadar...Let's give it a try! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu