marți, 25 noiembrie 2014

Creativitatea contează


Fie că eşti în căutarea a ceea ce îţi place, fie că îţi place să încerci lucruri noi, important este să continui, nu te da bătut şi nu înceta să creezi!
În tot ceea ce încerci să faci este loc de mai bine, de evoluţie, trebuie doar să încerci, să îţi doreşti şi să nu laşi pe nimeni şi nimic să stea în calea dorinţelor tale!
Aş dori să dau un exemplu din propria experienţă, această este în legătură cu joacă de-a Dj-ul, deşi datorită unui deficit de auz nu am avut încredere că aş putea face acest lucru, am reuşit, nu la nivelul de super Dj, dar pentru mine a fost îndeajuns că am avansat de la,primul remix de 12 min, la remix-uri de 50 + min, nu mai spun că primul a fost….jalnic din punctul meu de vedere in momentul de faţă, însă a fost o prima încercare şi am vrut să încerc mai mult!
Dragi Dj cu experienţă, mă puteţi critica, însă este ceea ce mi-a făcut plăcere ,am încercat să fac lucrul acesta aşa cum am ştiut, fără prea multe lecţii!

Aşadar voi ataşa link-urile remix-urilor pentru a vedea şi voi diferenţa!


https://www.youtube.com/watch?v=pfG1w6KRlBU






Acest text este pentru creaţie, pentru încercarea de a face lucrurile mai bune, creaţia ne dezvoltă, ne face să fim mai buni, să iubim frumosul, să vedem dincolo de limitele impuse de societate, să fim liberi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu